Stručna praksa već na prvoj godini na studiju EFZG-a: ‘Studente odmah bacamo u vatru’
Ekonomski fakultet u Zagrebu na prvoj godini studija nudi integrirani projekt digitalnog marketinga. Tijekom dva semestra studenti mogu steći i dodatno iskustvo kroz rad na projektu za stvarnog klijenta te prolaze kroz sve faze procesa izrade plana digitalnog marketinga. Na taj način kroz studiranje se stvaraju budući stručnjaci digitalnog marketinga.
![ekonomski fakultet](https://www.srednja.hr/app/uploads/2020/11/ekonomski-fakultet.jpg)
Ekonomski fakultet u Zagrebu | Foto: EFZG
Već na prvoj godini studija brucoši na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu mogu imati praksu u sklopu kolegija Digitalnog marketinga. Radi se o integriranom projektu u kojemu se kroz dva semestra stječe dodatno iskustvo kroz rad na projektu za stvarnog klijetna.
– Već na prvoj godini studija studente ‘bacamo u vatru’. Studenti prolaze kroz sve faze procesa izrade plana digitalnog marketinga te samostalno provode istraživanje tržišta u digitalnom okruženju i to u suradnji s agencijom za istraživanje tržišta. Sve ove aktivnosti uvertira su u konkretne prijedloge strategije komunikacije i digitalnog oglašavanja na društvenim medijima, marketinga na internetskim pretraživačima te unapređenja korisničkog iskustva koje studenti u grupama pripremaju tijekom drugog semestra, poručili su s Ekonomskog fakulteta.
Studenti imaju priliku za suradnju s renominiranim digitalnim agencijama
Posebnost ovog projekta jest i visok stupanj uključenosti i podrške koju studenti imaju od strane profesora, ali i stručnjaka iz prakse.
– Naime, studente kroz sve faze projekta osim profesora, vode i savjetuju i vanjski suradnici koji dolaze redom iz renomiranih digitalnih agencija i organizacija poput Degordian, Saatchi & Saatchi, Martian & Machine, Resonate, Bornfight i T-Hrvatski Telekom, čime se dodatno osigurava vrhunsko obrazovanje i iskustvo za studente, ali i visoka kvaliteta rješenja za klijenta, priopćili su s fakulteta.
Na drugoj godini testira se sposobnost samostalnog donošenja odluka i upravljanja projektom
Osim praktičnog znanja koje studenti stječu kroz rad na projektu, klijent za tri najbolja tima osigurava i dodatne nagrade. Nakon što su tijekom prve godine studija studenti stekli iskustvo rada na projektu u grupama, na drugoj godini studija testira se njihova sposobnost samostalnog donošenja odluka i upravljanja projektom, prioritetima, vremenom i budžetom kroz samostalan stručni projekt.
– Specifičnost ove vrste projekta, koji je obavezan za sve studente, jest da studenti na raspolaganje dobivaju konkretan budžet koji trebaju rasporediti sukladno ciljevima i strategiji koju su sami definirali pod mentorstvom profesora. Ocjena im, na kraju ovisi o tome koliko su u tome bili uspješni, odnosno koje su konkretne rezultate postigli za klijenta, rekla je docentica na EFZG-u Morana Fudurić.
Minimalno 160 sati rada kod partnera studija
Studenti provode minimalno 160 sati radeći na različitim poslovima iz područja digitalnog marketinga kod jednog od partnera studija. Stručna praksa u ovom obliku ujedno je i jedinstvena prilika da studenti nađu posao u struci.
– Izuzetno smo zadovoljni prvom generacijom studenata i ostvarenim suradnjama, što nam daje dodatni vjetar u leđa za daljnji razvoj studija. Posebno veseli činjenica da se potencijalni klijenti, partneri i sponzori javljaju nama, što nam puno znači i govori o kvaliteti studija. Osim novih partnerstava i suradnji, namjeravamo dodatno obogatiti program novim predmetima koji odgovaraju razvoju digitalnog marketinga u praksi, ali i izvannastavnim aktivnostima koje će dodatno upotpuniti iskustvo studiranja, ističu voditelji studija.