Pretraga

Selak Raspudić o influencerima: ‘Influenceri nisu neradnici nego ljudi koji rade od 0 do 24 sata’

A- A+

Marija Selak Raspudić, saborska zastupnica Mosta, je danas održala press konferenciju sa saborskim i stranačkim kolegom Marinom Miletićem, na kojoj je govorila o influencerima te zašto bi se o njima trebalo raspravljati i u saboru.

Foto: Unsplash; Mateus Campos Felipe

Influenceri su posljednjih dana tema o kojoj se stalno govori, pa je tako i saborska zastupnica Selak Raspudić danas organizirala press konferenciju čija su tema bili upravo influenceri, prenosi Jutarnji list.

Izdvojeni članak
influencerica

Boomerskim napadima na influencericu pokazujete koliko ste zapravo ograničeni

– Pandemija je potencirala rad od doma i u tom svjetlu najave izmjene našeg već zastarjelog Zakona o radu i aktualna diskusija o položaju uloge influencera koji ukazuje na potrebu za artikuliranjem i poznavanjem novih oblika rada prisutnih u virtualnom svijetu. Influenceri nisu neradnici nego ljudi koji rade od 0 do 24 sata i svoj privatni život su prepustili radu, kod njih je zamućena granica između privatnog i javnog života, rekla je Selak Raspudić.

Rekla je kako je osnovni nedostatak influencera upravo nedostatak radničkih prava, a na to se nadovezao i njezin stranački kolega kojeg mnogi smatraju influencerom, bivši vjeroučitelj Marin Miletić.

– Porezna uprava nije mi znala reći što napraviti kako bi se to reguliralo. Duboko sam razočaran kad sam vidio kako se napadaju mladi ljudi koji su to što jesu, a neki pojedinci iz našeg društva verbalno ih napadaju. Mi stariji bismo mladim ljudima trebali pomoći, kazao je Miletić.

Također je dodao kako će se boriti za slobodu hrvatskog građana, a napose mladih ljudi koji su napadnuti bez ikakvog razloga.

Selak Raspudić je rekla i da je  u radu od doma najveći problem što radnici ne mogu odvojiti privatno i radno te se referirala na Francusku i zakon o diskonekciji koji to regulira i poručila da će Most u Saboru otvoriti raspravu Zakona o diskonekciji.

– Ovaj zakon se osobito tiče onih koji rade u kreativnoj industriji, svih onih u korporativnom i privatnom sektoru koji moraju biti na raspolaganju šefovima cijelo vrijeme, kazala je Selak Raspudić.

Između ostaloga, dotaknula se i teme influencera koji kupuju followere.

– Tip kupovine pratitelja je puno opasniji, a često je i slučaj u političkim kampanjama, gdje se na različitim platformama kupuju pratitelji da bi se povećao broj onih koji navodno prate te platforme i da bi se time manipuliralo u političke svrhe, rekla je Selak Raspudić.