Pretraga

Iako je i dalje jako popularna, ovu su društvenu mrežu ljudi u 2023. godini najčešće brisali

A- A+

Popularne društvene mreže suočavaju se s gubitkom korisnika dok istraživanja pokazuju da korisnici sve više balansiraju između šest do sedam platformi mjesečno, provodeći na njima gotovo dva i pol sata dnevno. Unatoč tome što su neke aplikacije postale neizostavni dio svakodnevnog života, primjerice Threads koja je brzo stekla popularnost, doživljavaju strm pad u aktivnim korisnicima. Ipak, jedna je aplikacija najveći broj puta bila obrisana, a nije ni Threads ni X.

Foto: Pexels; freestocks.org

Kako broj korisnika društvenih mreža u cijelom svijetu raste, a posljednji je izvještaj iznosio oko 4,8 milijardi korisnika, neke popularne platforme gube naklonost. Istraživanja pokazuju da, u prosjeku, korisnici koriste šest do sedam različitih platformi svaki mjesec i na njima provedu otprilike dva sata i 24 minute dnevno, piše indianexpress.com.

Iako su aplikacije sastavni dio svakodnevnog života milijunima ljudi, njihova popularnost može brzo opadati. Primjerice, novija Threads aplikacija koja je stekla 100 milijuna korisnika u pet dana, zabilježila je pad od 80 posto dnevno aktivnih korisnika od lansiranja u srpnju 2023. godine.

Izdvojeni članak
tiktok na mobitelu

Europska komisija pokrenula postupak protiv TikToka, mreža je pod velikim povećalom

Prema izvješću, mnoge društvene mreže medijske aplikacije borile su se da ostanu relevantne tijekom cijele godine što je potaknulo organizaciju da provede anketu o popularnim aplikacijama koje su ove godine pale u nemilost. Ipak, od svih aplikacija i društvenih mreža koje imamo na mobitelima, jedna je  proglašena kao društvena mreža koju je u zadnjih godinu dana najviše ljudi obrisalo, a to je – Instagram.

Prema podacima koje je objavio indianexpress.com, u 2023. godini je preko 10 milijuna ljudi guglalo informacije o tome kako obrisati Instagram. Dosta njih je to očito i napravilo kada se Instagram našao na prvom mjestu kao aplikacija koja se najviše brisala. Postoji mogućnost da je velikom broju ljudi zasmetala promjena u kojoj je Instagram previše počeo nalikovati TikToku. Od fokusa na fotografije, u zadnjih je godinu dana fokus prebačen na videe. Usprkos naporima aplikacije i brojnim drugim promjenama, čini se da to nije bilo dovoljno da zadrži korisnike pa su ju zbog toga u tolikom broju brisali.