Pretraga

Meta, tvrtka koja ima Facebook, gasi jednu od svojih društvenih mreža: Evo i zašto

A- A+

Tuned, društvena mreža za ljubavne parove koju je Meta pokrenula početkom pandemije, gasi se nakon tek nešto više od dvije godine postojanja. Bio je to dio eksperimentalnog programa, a strani mediji pišu da neke od razloga gašenja aplikacije možemo naći u manjku popularnosti i već dosta razvijenoj i ozbiljnoj konkurenciji na tom polju.

gleda u mobitel tipkanje

Foto: Daria Nepirakhina, Unsplash

Tuned, aplikacije tvrtke Meta kreirana za parove, gasi se malo više od dvije godine nakon što je pokrenuta. Kako piše Tech Crunch, korisnici su ovih dana na svoje mobitele počeli dobivati obavijest da dolazi do gašenja uz savjet da skinu svoje podatke prije 19. rujna kada aplikacija više neće funkcionirati.

Ovo je bio eksperiment

Tuned je nastao kao dio eksperimentalnog projekta tvrtke Meta. Ideja tog projekta bila je razviti niz aplikacija koje su fokusirane na korisnike kako bi Meta mogla testirati i izmjeriti reakcije ljudi.

Pokrenuta taman na početku pandemiju, Tuned je omogućio parovima da ostanu u bliskom kontaktu, dao im specifične mogućnosti za dopisivanje i dizajnirane kvizove koji su im omogućavali da izraze kako se osjećaju, što planiraju i što očekuju.

Tuned korisnici tako su mogli dijeliti bilješke, fotografije i videe, glasovne poruke i liste, a glazba se dijelila putem Spotifyja, koji je bio integriran u aplikaciju. Korisnici su mogli, piše Tech Crunch, zabilježiti i u kakvom su raspoloženju, a za ‘odrasliji’ sadržaj postaviti lozinku ili zamagljeni filter.

Pojela ih konkurencija?

Tuned je bio poznat po tome što je bio uglavnom nepovezan s ostalim servisima tvrtke Meta, poput Instagrama, Facebooka i Facebook Datinga. No, kako podcrtava Tech Crunch, možda je upravo zbog toga aplikacija i bila suviše nepopularna pa se sada i – gasi.

Prema podacima kojima taj portal raspolaže, Tuned nije bio skinut niti milijun puta, kada zajednički gledamo App Store i Google Play Store. Drugi faktori su također igrali ulogu u gašenju ove aplikacije, a to je, prvenstveno, činjenica da je na tržištu već postojala konkurencija.