Pretraga

Tvrtka koja je stvorila Call of Duty i World of Warcraft prodana za 69 milijardi dolara

A- A+

Microsoft je kupio jednu od najvećih gaming tvrtki – Activision Blizzard – za nevjerojatnih 69 milijardi američkih dolara. Oni su inače tvorci Call of Dutyja i World of Warcraft.

gejmer videoigre

Foto: Unsplash; Florian Olivo

Microsoft će kupiti Activision Blizzard za nevjerojatnih 68,7 milijardi američkih dolara. Nakon što se provede transakcija Microsoft će postati treći vodeća gaming tvrtka, odmah nakon Tencenta i Sonyja.

Obećavaju sigurniji i inkluzivniji gaming

Activision Blizzard, za one koji nisu upoznati, tvorac je megapopularnog Call of Duty serijala, a napravili su i World of Warcraft, Diablo serijal, Starcraft i, u zadnje vrijeme nešto popularnije, Overwatch i Candy Crush. Tvrtka ima studije diljem svijeta i gotovo 10.000 zaposlenika. Bobby Kotick nastavit će svoju ulogu kao izvršni dirketor tvrtke, a zajedno sa svojim timom će se fokusirati na to potakne rast poslovanja.

– Gaming je najdinamičnija i uzbudljviija kategorija zabave na svim platformama današnjice i odigrat će ključnu ulogu u razvijanju platformi metaverzuma. Duboko ulažemo u sjajan sadržaj, zajednicu i oblak kako bismo pogurnuli novu eru gaminga koja će igrače i kreatore staviti na prvo mjesto, a gaming učiniti sigurnijim, inkluzivnijim i pristupačnijim za sve, kazao je Satya Nadelia, predsjednik i izvršni direktor Microsofta.

Za one koji to ne znaju, naglasimo da Microsoft ima svoju igraću konzolu Xbox koja je direktni konkurent Playstationu pa bi ova kupovina gaming tvrtke i korisnciima Xboxa mogla donijeti neke pogodnosti.

Poslao im otvoreno pismo

Bobby Kotick koji će, kako smo već spomenuli, ostati na izvršnom čelu Activision Blizzarda svojim se zaposlenicima danas obratio otvorenim pismom u kojem se reflektirao na prošlost te iznio planove za budućnost kao i objasnio što ovo spajanje s Microsoftom znači.

– Kada se reflektirate na ono što smo zajedno sagradili, možemo biti ponosni. Zadnjih 30 godina kontinuirano oblikujemo gaming kroz našu posvećenost da donesemo radost, zabavu i osjećaj uzbuđenja oko postignuća. Transformirali smo igre u društvena iskustva i omogućili igračina da pronađu svrhu i značenje kroz najinteraktivniju vrstu zabave, naše igre. Tako smo stvorili zajednicu koja broji stotine milijuna igrača, napisao je u pismu.