Studenti Medicine potpisuju peticiju: Nezadovoljni su online nastavom i komunikacijom oko ispita

Studenti treće godine Medicinskog fakulteta u Zagrebu prošlog tjedna počeli su potpisivati peticiju nezadovoljni komunikacijom i ponašanjem glavnih katedri na toj godini. Nezadovoljni su online nastavom jer se ona gotovo uopće ne provodi, a ni ispiti nisu puno bolje organizirani. Na naš upit, s Medicine odgovaraju linkom koji vodi na općenite obavijesti za studente ovog fakulteta, koje bi se, pretpostavljamo, trebale odnositi na studente treće godine, no nema konkretnog komentara na njihovu peticiju.

foto:Ivan Klindić|www.ivanklindic.info

Na Medicinskom fakultetu, kao i drugdje, 13. ožujka bila je otkazana nastava na fakultetima, a 12. ožujka prekinute su kliničke vježbe na fakultetu.

Iako je dekan objavio neke odluke, student tvrdi da se neki ispiti odgađaju zadnji tren i da su studenti u neizvjesnosti

Jedan anonimni student ovog fakulteta javio nam se s podužim pismom u kojem nam piše koliko je nezadovoljan načinom na koji se fakultet odnosi prema studentima i snalazi u ovoj situaciji. Kako nam objašnjava, komunikacija sa studentima je spora, informacije nisu potpune, a odluke se, kaže nam ovaj student, stalno mijenjaju i studenti ne znaju na čemu su.

Medicinski fakultet prikuplja donacije zbog oštećenja u potresu

– Trebalo je osam tjedana da se od početka prestanka nastave donese punopravna odluka o održavanju ispitnih rokova u online obliku. No, donešena odluka očito nije univerzalna, budući da katedre koje su pristale održati ispite u zadnji trenutak odlučuju odgoditi iste ili pak izbacuju (!) prijavljene studente koji su regularno prijavili ispit na Studomatu jer je ograničenje studenata po roku za jedan ispit 30 (?) – to je situacija koja se nikad nije dogodila; uz obrazloženje prevelikog opterećenja profesora i zatrpanosti virtualnih soba. Uz to, druge katedre jednostavno odluče odgoditi ispit koji je trebao biti 18.5. na 8.6.2020., uz pozdravnu rečenicu koja implicira da je održavanje i tog roka upitno, napisao nam je student.

Dva mjeseca od početka nastave na daljinu, dekan je objavio informacije vezane za ispite na daljinu, te je objasnio kako će oni izgledati. Uz to, u objavi koju možete pronaći na kraju ovog teksta, stoji da je moguće i da se 1. lipnja krene s klasičnim ispitima ako to situacija dopusti. Jednako tako, objavljeno je i da bi praktična nastava trebala početi 1. lipnja.

Studenti treće godine pokrenuli peticiju, žale se da online nastavu gotovo da nisu ni imali

Na stranicu fakulteta postavljeni su i datumi ljetnih ispitnih rokova, a iz njih je vidljivo da studenti treće godine fakulteta za većinu kolegija ne znaju kako će se ispit točno održati. Naime, upravo su studenti treće godine Medicine pokazali najveće nezadovoljstvo te su potpisivali peticiju kako bi upravu naveli na uspostavu komunikacije.

Dekan otkrio kolika je procjenjena šteta na objektima Medicinskog fakulteta nakon razornog potresa

U peticiji studenti treće godine upozoravaju upravu na nekoliko problema. Prvo,navode da je online nastavu u obliku predavanja, seminara i vježbi putem zooma organizirala samo katedra iz patofiziologije i to tek mjesec dana nakon prestanka izvođenja nastave uživo. Ostale katedre na razini cijele generacije nisu organizirale takav oblik online nastave, piše u peticiji.

Nezadovoljni su jer su studenti svih godina osim treće 9.svibnja dobili informacije o načinima provedbe svih ili barem većine ispita nakon što su odobreni na sjednici Fakultetskog vijeća, dok oni to nisu saznali ni za jedan jedini ispit, što smatraju neprihvatljivim jer ako su se katedre na prvoj i drugoj godini, također pretklinici, uspjele već organizirati, ne postoji razlog zašto to nisu mogle napraviti i katedre na trećoj godini.

Nadalje, nezadovoljni su i jer tjedan dana prije jednog ispita nisu znali na koji način će se ispit održati te su upravi postavili nekoliko zahtjeva od kojih je jedan i hitno očitovanje o načinu izvođenja propuštenih kolokvija i nadolazećih ispita.

Kada smo zamolili Medicinski fakultet da nam prokomentira situaciju s trećom godinom, oni su nas samo uputili na spomenutu objavu dekana koju možete pronaći na dnu ovog teksta, a koja se odnosi općenito na sve studente i nema konkretnih odgovora na neke njihove probleme.

Što se online nastave tiče, u toj objavi stoji da se katedre obvezuju da nastavne materijale stave na LMS, koristeći uz PPT prezentacije i video predavanja i/ili tutorijale. Uz to se sugerira i održavanjekontakta sa studentima, u obliku webinara ili nekog drugog interaktivnog načina.

Između ostalog, dekan je objavio i da je studentima odobren upis više godine studija s ostvarenih 45 ECTS bodova.

*Ako vam se dokument ne učitava pravilno, osvježite stranicu

 

 

Odgovori