Pretraga

Imamo vodič za pisanje poslovnog plana, koristit će svima koji se prijavljuju na Ideju godine

A- A+

Napisati kvalitetan poslovni plan nije lako ni treći put, a posebno ne prvi. Ipak, upravo je taj zadatak pred učenicima koji se prijavljuju na Ideju godine, poduzetničko natjecanje za srednjoškolce. Kako bi im olakšali, nedavno smo održali online edukaciju gdje su mogli pitati sve što ih zanima. Snimku edukacije moguće je pogledati na našem YouTube kanalu.

ideja godine edukacija o pisanju poslovnog plana

Snimku edukacije o pisanju poslovnog plana pogledajte na našem YouTube kanalu | Foto: srednja.hr

Ideja godine natjecanje je za sve srednjoškolce koji žele vježbati svoje poduzetničke ‘mišiće’. Natječu se u pisanju najboljeg poslovnog plana, a deset najboljih projekata dobiva poziv u finale gdje svoje ideje prezentiraju stručnom žiriju.

Obrazac poslovnog plana možete pronaći ovdje. Učenici u svom poslovnom planu trebaju opisati svoju poslovnu ideju, prikazati tržište na kojem će plasirati svoju tvrtku, objasniti marketinške aktivnosti koje će poduzeti, prikazati financijski aspekt svog poslovanja te način na koji planiraju biti društveno odgovorni.

Prijave se vrše slanjem ispunjenog poslovnog plana putem ovog linka. Rane prijave traju do 31. ožujka u 23:59 sati, a svi koji se do tad prijave dobit će povratnu informaciju žirija i mogućnost da svoju prijavu poprave. Finalni rok za prijave je 20. travnja u 23:55 sati.

Finale se održava 2. i 3. svibnja u Zagrebu. Za razliku od prethodnih izdanja natjecanja, ovaj put dijelimo nagrade za tri projekta. Pobjednik će osvojiti stipendiju za Veleučilište Effectus u iznosu od 3.000 €, tim ili pojedinac na drugom mjestu stipendiju u iznosu od 2.000 €, a na trećem od 1.000 €.

Pogledajte snimku online edukacije

U jedanaest izdanja natjecanja vidjeli smo što je učenicima u pisanju poslovnog plana najteže, kao i koje greške najčešće rade. Svoje iskustvo odlučili smo podijeliti na online edukaciji čiju snimku možete pogledati ispod.

Na edukaciji smo čuli i kakve prijave žiri oduševljavaju. To su prije svega originalne ideje. No, žiri je svjestan da je u globalnom društvu koje je povezano nije lako biti originalan, stoga ih oduševe i projekti koji su svjesni svoje konkurencije i dobro su istražili tržište. Žiri zanima kako ste došli do ideje, ali i kako je planirate realizirati, jer to je zapravo puno teže.

Uz to, prošli smo kroz obrazac poslovnog plana i na fiktivnim primjerima poslovnih ideja prošli kroz ključne savjete koje trebate znati ako se prijavljujete na Ideju godine. Podijelili smo i nekoliko savjeta oko toga kako se pripremiti za finale i koja pitanja od stručnog žirija možete očekivati.


Ideja godine 2024 je poslovno natjecanje za srednjoškolce koje organizira srednja.hr. Zlatni partner projekta je EFFECTUS veleučilište. Srebrni partneri projekta su Hrvatska zajednica županija i Končar. Pokrovitelj projekta je Zagrebački inovacijski centar – ZICER. Projekt je sufinancirao Europski parlament u okviru programa subvencija Europskog parlamenta u području komunikacije. Europski parlament nije sudjelovao u njegovom pripremanju te ni na koji način nije odgovoran za sadržaj objavljenih vijesti. Odgovore na često postavljana pitanja o Ideji godine pronađite ovdje. Sve novosti pratite na Facebook stranici Ideja godine ili nas pitajte putem maila [email protected]. Poslovni plan preuzmite ovdje, a prijavite se putem ovog linka. Kako vam ne bi promaknula niti jedna vijest o natjecanju, pridružite se Facebook događaju Ideje godine.

EU emblem