Revolucija u McDonaldsu: Hoće li Big Mac nestati?

Hamburger, pomfrit i gazirano piće, klasičan su McDonald’sov meni već desetljećima, koji je, uz zlatne lukove i klauna Rolanda zaštitni znak možda i najprepoznatljivijeg brenda u industriji brze hrane. To bi se, čini se, moglo promijeniti. U Hong Kongu je otvoren McDonald’s Next, prvi restoran nove generacije McDonald’sa, koji cilja na nešto potpuno novo.

Flickr

Što sam naučila na studentskom poslu u McDonaldsu

Prema izgledu i ponudi novog McDonald’sa, nove generacije mogle bi u popularni Mek ići na salate a ne na hamburgere. Kako piše CNN, novi McDonald’s Next izgleda potpuno drugačije od onoga na što smo navikli.

Umjesto zlatnih lukova i neonskih lampi, novu generaciju McDonald’sovih restorana okarakterizirat će interijer u staklu i metalu, ambijentalna rasvjeta, bogata ponuda salata i zdravih namirnica te gurmanska kava. Osim toga, novi Mek će imati besplatan Wi-Fi, platforme za punjenje mobitela i automate za samoposlugu.

Posao u McDonaldsu samo za studente jakog želuca

Vrijeme za promjenu

Sve ove promijene idu u jednom novom smjeru. McDonald’s je velika kompanija postao u generaciji naših roditelja. Vrijeme masne hrane i ispušnih plinova je prošlo. Na tržištu se pojavila jedna potpuno nova generacija potrošača kojima, čini se, masni hamburgeri i ‘no regrets’ stav prema tijelu i zdravlju nisu baš bliski srcu.

Ovu je promjenu McDonald’s itekako osjetio. U trećem mjesecu prošle godine iz McDonald’sa je najavljen zaokret u poslovnoj politici, nakon što je prijavljen pad i prihoda i broja mušterija. McDonald’s Next, koji sa svojim salatama, niskokaloričnim alternativama i hipsterskim interijerom mogao bi predstavljati budućnost kompanije.

Promijene idu ruku pod ruku s dolaskom nove generacije mušterija. Prema istraživanju Nilsen Global Health and Wellness survey, čak 50% ispitanika odgovorilo je da bi voljeli izgubiti koju kilu, a čak 75% njih to planira učiniti zdravijom prehranom.

Nova politika košta. McDonald’s se više u tržišnoj utakmici neće dičiti najnižim cijenama.

McDonald's uvodi četiri promjene da ponovno privuče kupce

Ne brinite, biti će još hamburgera

Ljubitelji starog dobrog Big Maca neće ostati zakinuti. McDonalds next zadržao je stari meni, ali će uz njega nuditi i novi CYT koncept (Create Your Taste). Putem novog koncepta mušterije će moći same kreirati svoje sendviče putem touchscreena.

Prvi McDonald’s Next otvoren je Hong Kongu još prošloga mjeseca, ali novi koncepti poput CYT-a mogu se naći i u nekim restoranima u Australiji, SAD-u, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Kini.

Po svemu sudeći, naša bi generacija mogla biti generacija koja je ubila Big Mac.

Odgovori