Pretraga

Svi žele svog ‘Teddya’ s Ekonomskog, studentice dobile 500 tisuća eura prednarudžbe

A- A+

Mlade i poduzetne studentice Josipa Majić i Ana Burica, sa svojim projektom ‘Teddy The Guardian’, oduševile su prisutne posjetitelje na CES sajmu u Las Vegasu i već imaju prednarudžbe u
vrijednosti 500 tisuća eura.

Studentice međunarodnih programa na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu Josipa Majić i Ana Burica privukle su veliku pozornost sa projektom ‘Teddy The Guardian’ na CES sajmu u Las Vegasu. O
popularnosti simpatičnog medvjedića opremljenog čipovima i senzorima koji prate
rad srca, temperaturu i zasićenje kisikom kod djece dovoljno govori podatak o
već primljenih 2800 narudžbi.

Izdvojeni članak

Studentice ekonomije izradile medvjedića Teddyja kojim su ostvarile veliki svjetski uspjeh

Medvjedića žele bolnice iz SAD-a i Europske unije

Jedan primjerak ovog medvjedića košta 169 eura, a mlade poduzetnice već su primile prednarudžbe u vrijednosti 500 tisuća eura. Na listi čekanja nalaze se uglavnom bolnice iz SAD-a i
Europske unije, a prve narudžbe planiraju isporučiti u travnju ove godine.

‘Teddy the Guardian’ izgleda poput običnog plišanog medvjedića, no njegove uši, nosi i udovi u sebi skrivaju čipove s medicinskim senzorima pa tako svaki put kada dijete zagrli ‘pametnog medu’ ili stavi njegovu šapu na čelo senzori odmah detektiraju vrijednosti, snimaju ih i prenose u realnom vremenu na mobilnu aplikaciju u kojoj se podatci analiziraju.

Već pobjeđivale na međunarodnim natjecanjima

Ovaj startup je već odnosio pobjedničke nagrade sa više startup konferencija od kojih je zasigurno najveći sajam u Las Vegasu. Tamo su imale priliku pred 2500 tvrtki i potencijalnih
investitora prezentirati svoj projekt, a samo sudjelovanje je došlo kao nagrada
za uspješan nastup na natjecanju Venture Out Challange, koji su, u Moldaviji,
organizirali Svjetska banka i CRDF Global.

Trenutačna varijanta medvjedića namijenjena je primarno upotrebi u zdravstvenim ustanovama gdje olakšava posao pedijatrima i smanjuje stres bolesnoj djeci. Za bližu budućnost u planu je i
razvoj naprednije verzije koji bi obuhvatio i potrošački segment korisnika.

Noviji model bi trebao imati više interaktivnih mogućnosti, a ciljano tržište je SAD.