Pretraga

Pritužbe studenata na menzu: Žalili se na dlake u jelu i piletinu koja miriše na deterdžent za suđe

A- A+

Nakon što su proveli anketu među studentima, Studentski zbor Geodetskog fakulteta poslao je dopis studentskom restoranu Odeon s konkretnim poteškoćama i prijedlozima za poboljšanje. Tvrde da su se studenti požalili na dlake u jelu, prljavo i masno posuđe te uklanjanje viška hrane golim rukama. Jedan student, navode, dobio je i piletinu s mirisom sredstva za pranje suđa. Od restorana traže uvođenje novih jela poput lignji s tartarom ili palačinki te uvođenje kartičnog plaćanja. Vlasnik Odeona za srednja.hr kazao je da će pojačati nadzor čistoće, no da se drže visokog higijenskog standarda pa je vjerojatno riječ o izoliranim incidentima.

tekstilpromet

Zgrada Tekstilprometa | foto: Google Maps, srednja.hr

Zbog obnove od potresa studenti Geodetskog, Građevinskog, Arhitektonskog fakulteta i Fakulteta strojarstva i brodogradnje u Zagrebu nastavu slušaju u zgradi Tekstilprometa na Žitnjaku, gdje je preseljen i restoran Odeon. Riječ je o privatnom restoranu i menzi za studente koja nije pod zagrebačkim Studentskim centrom (SC). Studentski zbor Geodetskog fakulteta proveo je anketu među studentima i toj menzi poslao dopis s konkretnim poteškoćama i prijedlozima za poboljšanje.

Mnogi studenti, tvrdi Studentski zbor, požalili su se na dlake u jelu, prljavo i masno posuđe

Kako navode u dopisu, u online anketi sudjelovalo je 776 studenata. Troje studenata požalilo se na higijenske uvjete u menzi i na termičku obradu hrane. Navode kako je jedan student dobio piletinu u umaku s mirisom sredstva za pranje suđa, dok su se dva studenta požalila na nedovoljno pečenu ribo i meso. Mnogi studenti, tvrdi Studentski zbor u dopisu, požalili su se na dlake u jelu, prljavo i masno posuđe, prekomjerno doziranje hrane na tanjur i uklanjanje viška golim rukama te ponovno vraćanje hrane u lonac. Navode i dodirivanje okolnih nečistih površina prije posluživanja hrane te pušenje cigareta na balkonu koji je također prostor predviđen za konzumaciju hrane.

– Obzirom na navedeno, tražimo strožu provedbu higijenskih standarda i podsjećanje osoblja na isto. Studenti u velikom omjeru (495/776 ispitanih) nisu zadovoljni s raznolikosti ponude hrane. Osim toga, postoji prekomjeran naglasak na nezdravim opcijama te nedostatak raznolikosti u ponudi vegetarijanskih jela na dnevnoj razini. Također, studenti su prijavili posluživanje hladnih jela što nije prihvatljivo jer prilozi poput krumpira, pirea i blitve postaju nejestivi nakon što se ohlade ili osuše, stoji u dopisu Studentskog zbora Geodetskog fakulteta.

Studenti su naveli i želju za uvođenjem novih jela ili vraćanjem starih koja su bila dostupna dok su boravili na staroj lokaciji u Kačićevoj ulici. Prijedlozi su lignje s tartarom, palačinke, musaka, lazanje, umaci u paketićima, raznovrsne salate – zelena i cikla, gazirana voda, sok od jabuke, višnje ili borovnice, više voća i razni sladoledi. U dopisu studenti navode i da je kapacitet sjedećih mjesta nedostatan te da primjećuju minimalno korištenje restoranskog dijela u odnosu na studentski dio.

Izdvojeni članak
Tekstil promet

Studente koji nastavu slušaju u Tekstilprometu muče redovi pred menzom: ‘Druga najbliža je tek na Borongaju’

‘Navedeni incidenti, posebice u vidu higijenske sigurnosti, ne smiju se ponavljati’

– Restoranski dio često ostaje neiskorišten ili zatvoren, dok u studentskom dijelu očito nedostaje dovoljno mjesta za sjedenje. Predlažemo otvaranje restoranskog dijela na korištenje studentima, posebno tijekom razdoblja veće gužve. Ova inicijativa, iako možda samo dio rješenja, pridonijela bi povećanju dostupnosti menze za veći broj studenata. Primijetili smo i da na ploči s dnevnim jelovnikom nisu navedeni prilozi uz glavna jela, što stvara poteškoće za studente koji žele znati što se nudi uz određeni obrok. Vaša web-stranica već sadrži cjeloviti dnevni meni, stoga bi bilo korisno istaknuti tu informaciju na mjestima gdje studenti čekaju u redu, stoji u dopisu studenata restoranu Odeon.

To se može napraviti, smatraju studenti, postavljanjem isprintanih QR kodova koji vode na web-stranicu. Studenti su pojasnili i da bi uključivanje cijena pojedinih stavki uz odgovarajuću subvenciju pridonijelo transparentnosti ponude. Studenti predlažu uvođenje kartičnog plaćanja što bi omogućilo, smatraju, jasnu transparentnost transakcija i smanjenje vremena provedenog na blagajni. Predlažu i korištenje aplikacije WeaPay ako nisu u mogućnosti uvesti kartično plaćanje. Podsjetimo, navedena aplikacija koristi se u menzama pod zagrebačkim SC-om za plaćanje obroka. Nedavno je zagrebački SC uveo i kartično plaćanje u svojim menzama.

– Studentski zbor Geodetskog fakulteta mišljenja je kako je usluga restorana dobra, no ipak navedeni incidenti posebice u vidu higijenske sigurnosti ne smiju se ponavljati. S obzirom na planirani završetak rekonstrukcije zgrade u Kačićevoj 26, očekujemo da će prostorije Tekstilprometa biti naša privremena lokacija najmanje sljedećih godinu dana. Stoga je rješavanje navedenih problema hitno i ne može čekati. Predlažemo sastanak s upravom restorana kako bismo nastavili konstruktivnu raspravu, stoji u dopisu Studentskog zbora Geodetskog fakulteta.

Izdvojeni članak
ručak menza

Jedna zagrebačka menza zatvara se već u srijedu zbog Uskrsa: Pogledajte kada će raditi ostale

Vlasnik restorana: ‘Svakako ćemo dodatno pojačati nadzor čistoće’

Iz restorana Odeon za srednja.hr kazali su da su odgovorili studentima. Drago im je što je napravljena anketa kako bi saznali generalno zadovoljstvo uslugom. Prosječna ocjena je, tvrde, vrlo dobar. Isto tako, ocjena za čistoću je 4,0 pa ne smatraju da su opisi studenata o higijenskim uvjetima točni.

– Naravno, težimo uvijek najboljem pa svakako ćemo dodatno pojačati nadzor čistoće. Naglašavamo da naši radnici prilikom usluživanja uvijek koriste rukavice, a što se tiče prljavog i masnog posuđa, teško je komentirati kada koristimo visoko kvalitetne perilice i vodimo uredno računa o tome, kao i svaki drugi ugostiteljski objekt. Vjerujemo da su to neki izolirani incidenti pa je netko od studenata to naveo kao komentar, ali svakako ćemo obratiti dodatno pažnju na to, objasnio nam je vlasnik Odeona, Branko Babić.

Za pušenje nam je rekao da je ono na balkonu, to jest terasi dozvoljeno i da sami studenti znaju tamo sjediti i pušiti nakon obroka. Oni ne potiču pušenje pa ni pepeljare ne drže na terasi osim ako to netko zatraži. Ako većina studenata ne podržava pušenje, podcrtao je, razmislit će o zabrani.

Izdvojeni članak
SC menza, menza u Studentskom centru u Zagrebu

Novo jelo oduševilo studente: ‘Nikad ne očekujem ništa novo u menzi, ali danas sam se iznenadio’

‘Sljedeći tjedan očekujemo sastanak sa studentima’

–  Obzirom da je terasa odvojena od restorana i ima svoj poseban ulaz, a ima tek nekoliko stolova, unutar restorana je preko 150 sjedećih mjesta gdje se ne puši i svaki student može tamo pojesti svoj obrok. Uvijek smo otvoreni za prijedloge, ali treba imati na umu da je ponuda definirana pravilnikom o studentskoj prehrani. Trenutno u restoranu nudimo svakodnevno minimalno pet različitih jela, imamo tri različita soka, negaziranu vodu, voće, pudinge, jogurte, kolače, sladoled, kroasane. Musaku, lazanje, palačinke imamo u ponudi povremeno jer ovise i o opsegu posla i nekada nije baš moguće sva jela konstantno imati u ponudi, ali trudimo se zahvatiti što veći broj jela kako bi studenti bili zadovoljni, objasnio je Babić.

Za prijedlog lignji naveo je da ih ne mogu nabaviti zbog inflacije i cijena koje su definirane pravilnikom. Neće ih biti, otkrio nam je, do daljnjeg. Kako pravilnik o studentskoj prehrani nije mijenjan od 2013. godine, nisu mijenjane ni cijene menija, a nabavne cijene, energenti i radna snaga, tvrde iz Odeona, višestruko su porasle.

– Svakako ćemo sa studentima vidjeti što možemo eventualno ubaciti u ponudu ili češću rotaciju jela. Za kartično plaćanje već neko vrijeme imamo razgovore s više različitih providera, ali tu malo postoje i tehnički izazovi za koje se nadamo da ćemo uskoro imati kvalitetno rješenje pa da ćemo i to uskoro uvesti. Sljedeći tjedan očekujemo sastanak sa studentima pa ćemo svakako moći nakon toga i poduzeti određene korake kako bi studenti bili zadovoljniji, zaključio je Babić.

Cijeli dopis studenata možete pronaći u dokumentu ispod. Ako vam on nije vidljiv, osvježite stranicu.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab