Prikupljeni novac ići će direktno u škole: Postavlja li Konzumova back2school kampanja novi standard?
Konzum prvi put provodi back2school kampanju ‘Mali veliki talenti’ u kojoj će podržati gotovo 2.600 škola. Kupci kupnjom u Konzumu sakupljaju kupone koje mogu donirati bilo kojoj školi u Hrvatskoj. Škole tada mogu zamijeniti dodijeljene kupone za IT opremu, igre, rekreaciju, sport, multimediju ili opremu za učionice. Kuponi se dijele od 31. kolovoza do 8. studenog.

Konzum kampanja | foto: Konzum
Konzum je predstavio back2school kampanju ‘Mali veliki talenti’ koja odudara od svih ostalih. Prvi put novac potrošen u nekom trgovačkom lancu direktno će se prelijevati u škole i njihovo poboljšanje. Za svaku kupnju odabranih proizvoda od deset eura kupac će dobiti jedan kupon ‘Mali veliki talenti’. Taj kupon kupac donira školi online ili ubacivanjem u kutiju za sakupljanje kupona u odabranoj školi.
Škole takve sakupljene kupone mijenjaju za nagrade. Za svoje učenike škole mogu nabaviti prijenosna računala, mikroskope, pribor za likovni, tjelesni i brojne druge stvari koje će im pomoći u učenju. Kampanja traje sve do 30. studenoga. U kampanju su uključene sve javne i privatne ustanove koje obavljaju djelatnost osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja na području Hrvatske.
– Inicijativa ‘Mali veliki talenti’ osmišljena je s ciljem poticanja zajedničkog djelovanja za dobrobit svih hrvatskih škola i naše djece. Vjerujemo da djeca u našim školama kriju brojne talente te da će ova inicijativa pridonijeti njihovom daljnjem razvoju, stoji u opisu kampanje.
U kampanji svoje inspirativne priče i kako je škola utjecala na njihov razvoj podijelili su i Joško Gvardiol, Albert Gajšak, Mirela Kardašević, Marko Mrkić te Ema Donev. Tako u glavnoj reklami vidimo djecu koja imitiraju već slavnu Gvardiolovu mapu uspjeha u kojoj je Gvardiol razradio svoj plan do željenog nogometnog kluba.