Pretraga

U ovoj gimnaziji učenici mogu igrati društvene igre: Sve je pokrenuto na njihovu inicijativu

A- A+

Učenici II. gimnazije Osijek mogu sudjelovati u relativno novom Klubu društvenih igara ‘Tamnice i zmajevi’ kojeg vode učenica Kristina Zelić i nastavnik Nikola Čaraja. Prema riječima članova, klub snažno utječe na razvoj komunikacijskih i društvenih vještina, a i spaja učenike međugeneracijski.

Foto: II. gimnazija Osijek

Između brojnih izvannastavnih aktivnosti i školskih projekata, učenici II. gimnazije Osijek od početka školske godine mogu odabrati i sudjelovanje u Klubu društvenih igara ‘Tamnice i zmajevi’ pod vodstvom učenice Kristine Zelić i nastavnika Nikole Čaraja. Klub je, naime, pokrenut na inicijativu učenika nakon održane radionice ‘DnD avantura’ u sklopu obilježavanja prošlogodišnjeg Dana škola.

Razvoj komunikacijskih i društvenih vještina

– Ovaj klub snažno utječe na razvoj komunikacijskih i društvenih vještina, ali potiče i kritičko razmišljanje te rješavanje problema ovisno o igri koju igramo. Osim toga omogućuje drukčiji oblik druženja, upoznavanja i povezivanja s ostalim učenicima pri čemu su uključeni svi razreda i različite generacije. Članovima omogućuje kreativno izražavanje te sudjelovanje u organizaciji kluba čime unaprjeđuju svoje već postojeće vještine u živahnoj atmosferi, rekla je predsjednica Kluba Kristina.

O brojnim aktivnostima Kluba, govore i njegovi članovi. Primjerice, Lucija Kečinović, učenica trećeg razreda II. gimnazije Osijek, kaže da je atmosfera u cijelom Klubu puna entuzijazma te da se vidi uzbuđenje igrača koji uživaju u različitim igrama. Slično razmišljaju i njeni kolege iz škole, a Dakota Bermanec navodi da Klub pruža i dobru priliku da se učenici povežu međugeneracijski.

Izdvojeni članak

Evo koja je gimnazija u Osijeku lani najbolje riješila maturu iz svakog obveznog predmeta

Učenici se povezuju međugeneracijski

– Sviđala mi se ideja osnivanja ovog kluba od trenutka kad sam prvi put čula za njega. Mislim da je ovo jedan od načina koji pruža priliku učenicima povezati se međugeneracijski i to igranjem društvenih igara, pružajući im trenutke opuštanja i odmaka od stalne brige o školskim zadaćama, kaže Dakota.

U sklopu programa rada kluba naveden je i cilj osmišljavanja aktivnosti i radionica koje bi omogućile primjenu društvenih igara u nastavi. Navedeno je već i predstavljeno organiziranjem Dixit radionice koju su vodile učenice Kristina i Ema Fürst pod mentorstvom nastavnika Čaraje i pedagoga škole Daria Österreichera.

Radionica je provedena u jednom razredu svake generacije, tijekom čega su učenici trećih i četvrtih razreda kreativno promišljali o mogućim budućim profesijama, dok su učenici prvih i drugih razreda progovorili o kolegijalnosti i suradnji.