Pretraga

Dosta vam je pekare? Donosimo šest prijedloga što pripremiti za veliki odmor

A- A+

Veliki odmor u školama traje po 15 ili 20 minuta, a većina će učenika za to vrijeme pojuriti prema obližnjoj pekari. Ako vam je dosadilo čekati u redu za blagajnom ili svakoga dana jesti isto jelo, dobro ste kliknuli jer donosimo čak šest ideja za jela koja si sami možete pripremiti za veliki odmor.

Foto: srednja.hr

I ne brinite, sva ova jela nisu komplicirana za pripremu čak niti ako ste u kuhinji početnik. Uz to, na namirnice nećete potrošiti previše novca.

Brze tortilje

Tortilje su relativno brz obrok za pripremu, a s obzirom na to da se mogu puniti raznim dodacima, lako su prilagodljive i različitim ukusima. Za pripremu fajita tortilja koje predlažemo kao obrok za veliki odmor potrebno vam je: 200 g pilećih prsa, jedna veća paprika, jedna manja glavica luka, dvije tortilje i začin fajitas.

Uputa za pripremu: Piletinu izrežite na trakice i pržite na malo ulja oko pet minuta. U međuvremenu nasjeckajte povrće i dodajte piletini te pirjajte sve još 10-ak minuta. Na kraju začinite začinom fajitas i kada je sve gotovo, zagrijane tortilje nadjenite dobivenom smjesom, a u tortilju možete dodati i svježu salatu.

Salata s tjesteninom od tune

Obroci s tjesteninom također su brzi i jednostavni za pripremu, a za veliki odmor predlažemo salatu od tune jer se može jesti hladna. Potrebno vam je: 300 g tjestenine, konzerva tune, dva kuhana jaja, tri žlice kukuruza šećerca, mala rajčica, četiri žlice majoneze i pola kiselog vrhnja.

Postupak: Tjesteninu skuhajte i isperite u hladnoj vodi, a potom joj dodajte sve ostale sastojke – tunu, sjeckana kuhana jaja, kukuruz i sjeckanu rajčicu te vrhnje i majonezu. Po želi začinite solju i paprom.

Talijanski sendvič

Ako vam je već dosta običnih sendviča sa šunkom i sirom, na pravom ste mjestu. Za veliki odmor predlažemo vam pripremu naših talijanskih sendviča, za koje vam je potrebno: tamno pecivo sa sjemenkama, dvije žlice pesto umaka, četiri kriške svježe mozzarelle, dvije kriške rajčice i tri šnite pršuta (može i bez za vegetarijansku verziju sendviča).

Postupak: Pecivo prerežite popola pa svaku polovicu premažite pesto umakom. Zatim na donju polovicu redom slažite mozzarellu, pršut te rajčicu.

Za više recepata kliknite ikonu ‘nastavak teksta’.

Dosta vam je pekare? Donosimo šest prijedloga što pripremiti za veliki odmor
Share via
Copy link
Powered by Social Snap