Pretraga

Objavljujete na društvenim mrežama i želite biti influencer? Ovaj će vam faks za to dati i – diplomu

A- A+

Sveučilište South Southeast Tehnical u Carlowu, sljedeće godine namjerava uvesti preddiplomski studij za influencere. Studij će trajati četiri godine te će pružiti studentima sva potrebna znanja za ulazak u svijet influencera i objavljivanja na društvenim mrežama. Oni koji ga završe, dobit će zvanje prvostupnika umjetnosti u stvaranju sadržaja i društvenih medija.

Foto: Unsplash

Sveučilište Southeast Tehnical u Carlowu, Irskoj, sljedeće godine namjerava uvesti preddiplomski studij za influencere. Oni koji ga završe, dobit će zvanje prvostupnika umjetnosti u stvaranju sadržaja i društvenih medija, prenosi BBC.

Studij koji će trajati četiri godine, osmišljen je kako bi studentima pružio razumijevanje svijeta influencanja na društvenim mrežama. Kolegiji će obuhvatiti širok spektar tema, uključujući poslovne vještine, uređivanje video i audio materijala, kritičke kulturne studije, odnose s javnošću i kreativno pisanje.

– Influencanje je područje koje zahtijeva specifičan skup vještina. Iako se oslanja na postojeće vještine u medijima, odnosima s javnošću i marketingu, također predstavlja novo i jedinstveno područje samo za sebe, objašnjava za BBC Eleanor O’Leary, poznata predavačica u području medija i komunikacija na Sveučilištu u Carlowu.

Izdvojeni članak
Kolaž fotografija na kojima su Baka Prase i Anja Blaa i Nina Pavićević

Izjave influencerice o ponašanju njenog dečka prema djevojci zgrozile mnoge: ‘To nije zdrava ljubav’

Prema njenim riječima, jedan od glavnih ciljeva studija je educirati studente o izgradnji i održavanju publike, kao i suradnji s tvrtkama radi monetizacije njihove prisutnosti na društvenim mrežama. O’Leary smatra da se neki influenceri stvore sasvim slučajno, često bez razumijevanja pojedinih aspekata tog sektora, a upravo bi to ovaj studij trebao promijeniti.

– Kao ‘zvijezde’ koje stvaraju sadržaj kod kuće ili samostalno, često im nedostaje razumijevanje šireg krajolika industrije, gdje ugovori, agencije i poslovna partnerstva igraju ključnu ulogu, zaključuje O’Leary.