Hoodie s vizualima fakulteta: Planiraju postati centar studentske mode

Miroslav Marković, Alen Henich i Luka Burnać početkom akademske godine 2012./2013. pokrenuli su projekt modnakatedra.com koji je zamišljen kao online fan shop s obilježjima Sveučilišta u Zagrebu. Naime, studentski trojac sa zagrebačkog Ekonomskog fakulteta do sada je prodao preko dvije tisuće hoodieca s oblikovanim vizualima FER-a, EFZG-a i drugih fakulteta unutar Sveučilišta.

Iako su hoodie s vizualnima fakulteta i sveučilišta dosta populariji u inozemstvu, nego u našoj zemlji, studenti Ekonomskog fakulteta u Zagrebu Miroslav Marković, Alen Henich i Luka Burnać odlučili su to promijeniti. Ovaj trojac je u listopadu prošle godine pokrenuo projekt modnakatedra.com koji je zamišljen kao online fan shop gdje se nude posebno oblikovani vizuali za svaki fakultet unutar Sveučilišta u Zagrebu.

Najgori modni trendovi desetljeća

FER-ovci najviše naručuju hoodie

Trenutno na projektu sudjeluje četvero studenata i dva vanjska suradnika, a nakon oslikavanja hoodieca planiraju proširiti asortiman na majice kratkih rukava, a kasnije i na druge artikle. Trenutno su u fazi traženja partnera koji bi administrativno i financijski ubrzali razvoj modnekatedre. Za sad im je Uprava Sveučilišta u Zagrebu pokazala velki interes, pa su održali nekoliko sastanaka te Upravi uručili poslovni plan projekta.

– Trenutno najbolje rezultate prodaje ima FER hoodie. Studenti Fakulteta elektrotehnike i računarstva u Zagrebu do sada su se pokazali kao najlojalniji i najponosniji na svoj fakultet, izjavio je jedan od pokretača projekta Miroslav Marković. Nadodao je kako u suradnji s KSET-om provode marketinške aktivnosti i osiguravaju dostupnost FER hoodie svakom studentu tog fakulteta.

Planiraju postati centar studentske mode

Od listopada prošle godine do sada prodali su preko dvije tisuće hoodieca na pet fakulteta, no svakim danom dobivaju sve više upita od strane studenata različitih fakulteta u Zagrebu, ali i cijele Hrvatske.

– S obzirom na veliki interes, osobito od strane studenata i studentskih udruga, planiramo širenje i stvaranje jedinstvenog mjesta na kojem će modnakatedra.com postati centar studentske mode s ponudom artikala svih fakulteta u Hrvatskoj. Prvi korak prema tome napravili smo s Pomorskim fakultetom Sveučilišta u Rijeci čija će hoodie biti u prodaji od sljedećeg tjedna, istaknuo je Marković.

Maskota i logotip projekta izabrani su na međunarodnom natječaju u konkurenciji preko 200 radova koje je napravilo 60 dizajnera diljem svijeta. Budući da je u početku Sovko bio samo dio loga modnakatedra.com, ubrzo su ga studenti počeli spontano nazvati Sovkom te ga tretirati kao predstavnika hoodieca. Nakon toga je tim modnekatedre odlučio poraditi na Sovkovom imidžu i izgraditi vezu između poduzeća i kupaca upravo kroz njega. Zbog toga su nedavno osnovali i Sovkov vlastiti fan page.

Odgovori