Pretraga

Braća blizanci zajedno studiraju i vode biznis: ‘Prvi steak kojeg sam napravio mi je promijenio život’

A- A+

Ivan i Dominik Đukić, 22-godišnji blizanci iz Poreča, studiraju na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa na kojoj su osmislili poslovni plan za Steak Academy, prvi strukturirani online tečaj o općem i praktičnom znanju steakova.

Steak Academy

Ivan i Dominik imaju 22 godine i studiraju, a uz faks razvijaju svoj biznis sa steakovima | Foto: ZŠEM

“Allow your passion to become your purpose, and it will one day become your profession,” izreka je koja opisuje Ivanovu priču.

– Prije šest godina sam napravio svoj prvi steak kod kuće i doživio onaj ‘aha’ trenutak koji mi je promijenio život. Zanimalo me kako napraviti savršen steak i počeo sam istraživati sve dostupne izvore na internetu, proučio sam sve stranice i članke koje postoje te istovremeno to znanje primjenjivao, a kasnije usavršavao i eksperimentirao s njim. Za proučavanje ove teme uložio sam jako puno vremena i novaca i na kraju došao do te razine gdje sam shvatio i naučio kompletan proces od pravilnog uzgoja životinja, do pravilnog rezanja steaka nakon pečenja, objašnjava Ivan Đukić i nadodaje da se našao u trenutku gdje je imao sve to znanje koje je godinama gradio te je pomislio što bi osoba s tako dubokim znanjem o tako specifičnoj temi mogla napraviti da zarađuje novac?

Otvaranje restorana bio bi logičan korak, ali i velika investicija koju kao student nije mogao realizirati pa je naišao na najjednostavniji biznis model na svijetu – plasiranje specifičnog znanja na tržište.

Plasiranje specifičnog znanja na tržište

– Brat i ja smo osnovali vlastitu zajednicu kroz Facebook grupu ‘Steak tips & tricks’. Ideja nam je bila ne samo izgraditi zajednicu fanova steakova, nego izgraditi potencijalne kupce. Ja sam se trebao postaviti kao ultimativni stručnjak u svom području i izgraditi kredibilitet.
Trebao sam se pozicionirati kao ultimativni stručnjak, kao osoba koja svima pomaže, svima komentira, svugdje je prisutna i poznata u javnosti što je zahtijevalo puno vremena i truda. U godinu dana prikupili smo 145.000 ne pratitelja, nego potencijalnih kupaca i 15.000 mailova u potpunosti organski, bez ijedne potrošene kune, kaže Ivan i otkriva kako je cilj bio postići da ljudi dijele objave, da pričaju o tome.

– Ljudi mi svakodnevno javljaju kako sam im potpuno transformirao pečenje steakova i kako su uz mene još više zavoljeli steakove. Moj cilj je potaknuti strast u ljudima te svoju ljubav i strast prema pripremi steakova prenijeti na druge. Svoje pratitelje želim učiniti gladnima za još više informacija koje neće naći na drugim mjestima, kaže Ivan Đukić.

Steak Academy bit će prvi tržišni strukturirani online tečaj o općem i praktičnom znanju o steakovima. Sastojat će se od teorijskih i praktičnih video materijala koji će objediniti sva znanja potrebna za pravilnu pripremu steakova, od pravilnog uzgoja krava, do pripremanja steakova i pravilnog rezanja ispečenog mesa, neovisno o vrsti komada, debljini ili vrsti pečenja. Za prodavanje ovakvog proizvoda, koristit će takozvane Sales Funnele. Ideja je provesti kupca kroz sekvencu pomno promišljenih koraka koji će ga ultimativno voditi do kupnje. Ljepota ovog biznis modela je što se sve može automatizirati te se cijeli biznis može pokrenuti s vrlo niskim ulaganjima.

Steak Academy

Steak Academy bit će prvi tržišni strukturirani online tečaj o općem i praktičnom znanju o steakovima | Foto: ZŠEM

Za realizaciju ideje potreban je i kvalitetan tim

– Naš se tim sastoji od mene kao CEO-a, mog brata Dominika, marketinškog stručnjaka, Maura Stavera, informatičkog genija s FER-a, te Matije Lovrekovića koji je glavni za društvene mreže. Također, imao sam bezrezervnu podršku svoje cijele obitelji i djevojke Petre koja me podržavala i pomagala koliko god je mogla u svakom trenutku.  Osim naše obitelji i prijatelja koji nas svakodnevno podržavaju, u ostvarenju naših snova i ciljeva osjećamo iznimno veliku podršku od našeg ZŠEM-a, kaže Ivan Đukić. Priliku da predstave ZŠEM-u svoju ideju dobili su na studentskom natjecanju ‘Open 4 Business’ gdje je njihov Steak Academy odabran kao jedan od najboljih projekata.

Izdvojeni članak
zšem tiktok

Pratite li ih? Ovo je prvi faks u Hrvatskoj koji koristi TikTok

 

Projekt su dalje razvijali pod mentorstvom predavača ZŠEM-a i H-FARM Collegea te start-up stručnjaka prilikom studijskog putovanja na H-FARM koje je ujedno bio i nagrada studentima najbolje ocijenjenih projekta. Studentsko natjecanje ‘Open 4 Business’ i studijski boravak na H-FARM College su aktivnosti održane u okviru ZŠEM-ovog EU projekta “Stručne prakse – nove tehnologije – sigurnija budućnost”.

– To su neke male stvari koje nama puno znače. Osjetiti podršku i imati se kome obratiti za pomoć nije svima omogućeno. Raditi svoj posao i uživati u njemu nešto je čime se ne može puno ljudi pohvaliti. Naš dugoročni plan je izrada ‘High Ticket Offer’, ekskluzivne personalizirane edukacije, webshopa s najboljom opremom i preporukama pouzdanih prodavača mesa, Steakopediu – Wikipediju steakova te naposljetku farmu u našoj prelijepoj Istri koja će biti raj svakog steakoljupca na svijetu. Čitateljima bismo poručili da bez obzira koliko vam se vaša strast činila čudnom, nastavite ju razvijati, stvorite svoju nišu i pretvorite ju u profesiju. Ima li što ljepše
nego živjeti radeći ono što najviše voliš, poručuje za kraj Ivan Đukić.