Hrabri telefon predstavio novi alat za komunikaciju s djecom i tinejdžerima

Hrabri telefon danas je, u sklopu inicijative ‘Šeraj pozitivu, blokiraj negativu’ Hrvatskog Telekoma, krenuo s novom chat platformom za djecu i tinejdžere. Organizacija za pružanje pomoći zlostavljanoj i zanemaroj djeci te njihovim obiteljima sve više upita i razgovora bilježi upravo putem chata, pa su u 2019. odlučili predstaviti novo rješenje za razgovor s korisnicima.

Hrabri telefon od danas ima moderniji chat (Foto: Hrabri telefon)

Novopredstavljeni chat u potpunosti je razvila domaća kompanija Sedam IT i prilagodila ga specifičnim potrebama Hrabrog telefona. Platformi odsad možete pristupiti klikom na ljubičastu ikonu u donjem desnom kutu sekcije ‘Javite nam se i potražite savjet’ koja se nalazi na naslovnoj stranici.

Uz telefonski kontakt za djecu te mame i tate, korisnici savjet mogu potražiti i na chatu

– Novi chat sustav koji koristimo je jednostavniji, pregledniji i lakši za korištenje, odnosno prilagođen je željama i interesima djece i tinejdžera koji nam se javljaju. Ono što je najveći doprinos novog chat sustava je da će djeci i tinejdžerima koji se jave na chat van radnog vremena, ili se jave u vrijeme kada je savjetovatelj zauzet, biti ponuđeni razni korisni i zanimljivi sadržaji kojima se mogu baviti dok čekaju. Primjerice, bit će im ponuđeni članci o temama koje ih zanimaju, igrice, kvizovi i edukativni videi. S obzirom na to da postoji mogućnost da dijete želi razgovarati sa savjetovateljem, a nema nijednog koji je slobodan, drago nam je da sada i djeca u takvim situacijama imaju priliku saznati nešto o Hrabrom telefonu ili naučiti nešto o temama koje ih zanimaju, kazala je psihologinja Hrabrog telefona Mirna Čagalj Farkas.

Ako želiš razgovarati putem chata, dovoljno je kliknuti na nacrtanu ikonu za chat te upisati ime ili nadimak te e-mail. Ove podatke možeš i izmisliti, kako bi tvoja anonimnost bila očuvana, stoji u informacijama o chatu.

Klikom na opciju ‘Pokreni chat’ korisnik ulazi u sustav

Savjetodavni chat otvoren je svakog radnog dana od 17 do 20 sati. Na chat upite odgovaraju volonteri koji su posebno educirani za telefonsko savjetovanje i savjetovanje putem chata.

Savjetovatelj postaje dostupan od 17 sati

Korisnik ili korisnica svoju poruku mogu poslati putem chat obrasca, javljanjem na mail, slanjem poruke na Facebook ili jednostavnim pozivom na njihov broj. Hrabri telefon svim svojim korisnicima garantira povjerljivost, sigurnost i anonimnost, a kontaktiranje njihove službe u potpunosti je besplatno.

 

Odgovori