Facebookova nova društvena mreža napravljena je isključivo za srednjoškolce

Razvoj Facebookove nove aplikacije za srednjoškolce Lifestage vodio je njihov najmlađi projektni menadžer. Devetnaestogodišnji Michael Sayman osmislio je društvenu mrežu kroz koju se tinejdžeri svijetu predstavljaju preko videa.

foto: www.facebook.com

Nova društvena mreža Lifestage lansirana je prošli tjedan. Umjesto profilnih fotografija koristi fotografije za kreiranje videa u kojem se tinejdžeri mogu prikazati svojim vršnjacima.

Ova aplikacija za srednjoškolce još je jedan pokušaj Facebooka da se približi najmlađim, ali potencijalno i najvažnijim korisnicima. Za razvoj mreže koja će pokušati konkurirati već uspješnom Snapchatu, angažirali su tinejdžera Michaela Saymana.

Mladi, ali iskusni programer, još je do nedavno sjedio u školskim klupama pa je odlučio ponuditi rješenje koje će novim naraštajima omogućiti kvalitetnije predstavljanje na internetu.

Michael Sayman smatra kako dosadašnje aplikacije za predstavljanje profila uglavnom nude površno prikazivanje osobnosti preko fotografija, ‘lajkova’ i kratkih biografija. Zato je ponudio novo rješenje koje bi, kroz videa napravljena od selfia, vjerojatno i belfia, fotografija ljubimaca, izlazaka i sličnih događaja, predstavljao korisnike školskim prijateljima i vršnjacima općenito.

Lifestage, slično kao i Snapchat, koristi sustav emotikona za ocjenjivanje korisnikovih profila. Međutim, preko nove aplikacije Facebooka ne može se dopisivati već svojim korisnicima nudi povezivanje preko neke druge društvene mreže. Novi koncept još je jedan pokušaj da Facebook osvoji tržište srednjoškolaca, koji izbjegavaju najveću socijalnu mrežu na internetu jer su im tamo roditelji, profesori, ali i budući poslodavci.

Odgovori