Rokovi nisu izlika za izlazak iz forme: 7 jednostavih vježbi koje možete raditi dok istovremeno učite za ispit

Uskoro kreću ispitni rokovi, a studenti su već krenuli s intenzivnim pripremama za polaganje semestra. Upravo je to doba u kojemu zanemarujemo neke druge važne segmente života – od prehrane pa do tjelesne aktivnosti. No, učenje nikako nije izgovor za zanemarivanje zdravlja pa svoje vještine multitaskinga možete iskoristiti i za vježbanje s knjigom, odnosno skriptom.

foto: pixabay

Pronašli smo nekoliko vježbi koje možete raditi istovremeno učeći za ispite. Nisu komplicirane, osjećat ćete se energičnije i budnije nakon njihova izvođenja, a pritom nećete izgubiti na formi u kojoj ste bili prije ispitnih rokova. A ako kojim slučajem mislite da istovremeno ne možete učiti i vježbati, ove elemente možete raditi i u kratkim pauzama od učenja, bez skripte.

  1. Sjedenje na nevidljivoj stolici. Predugo sjedenje na stolici nije zdravo za leđa, ali sjedenje na nevidljivoj stolici za vrijeme učenja izrsna je vježba za bedra. Leđa prislonite uza zid i spustite se u poziciju kao da sjedate na stolicu i to toliko da su vam noge uvijene pod pravim kutem. Istovremeno ispred sebe držite i čitajte skriptu ili knjigu.

    Screenshot: YouTube
  2. Sklekovi uz okretanje stranice. Otvorenu knjigu smjestite na tlo i smjestite se u pložaj skleka iznad knjige. Sklekove radite čitajući, i ponavljajte radnju koliko god puta možete. Ovo je ujedno vježba za ruke i gornji dio trupa, ali i dobar test vaših multitasking sposobnosti.

    Foto: pixabay
  3. Donkey kicks sa zgrčenom nogom. Postavite se četveronoške na koljena te dlanove uprite u pod, a ispod sebe postavite skriptu, odnosno knjigu. Podižući nogu zgrčenu u koljenu, čitajte gradivo i na kraju svake stranice promijenite nogu. Ova vježba izvrsna je za mišiće stražnjice.

    Screenshot: YouTube
  4. Plank ili izdržaj. Možda jedna od manje omiljenih vježbi jest izdržaj, koji je izvrstan za aktivaciju i jačanje gotovo svih mišića u tijelu. Okrenite se potrbuške i postavite na nožne prste i laktove, ispod sebe postavite skriptu. Pritom aktivirajući trbušne mišiće, čitajte tekst i izdržite u tom položaju dok ne dođete do kraja stranice.

    foto: pixabay
  5. Škarice. Lezite na bok i skriptu postavite ispred sebe. Nogu koja vam je na tlu malo savinite u koljenu, a drugu nogu dižite u zrak. Vježba je izvrsna za unutarnju stranu bedra.

    Screenshot: YouTube
  6. Vježba za donji dio trbuha. Lezite na leđa i skriptu držite u ravnini očiju. Istovremeno, naizmjence podižite najprije desnu, a potom lijevu nogu od poda, trudeći se pritom da vam noga i tijelo čine  kut od 90 stupnjeva te da ne savijate donji leđa.

    screenshot: YouTube
  7. Odmor. Lezite na pod na leđa, a knjigu podignite u zrak i pritom potpuno ispružite ruke. Čitajte tako gradivo sve dok ne osjećate bol u rukama, a potom se opustite.

 

Odgovori