Tech & Web

'Mudrolije sa Twittera' naziv je Facebook stranice koja svakim danom ima sve više fanova. Ova je grupa dosad skupila otprilike 16 tisuća fanova s cijelog Balkana, a nije ni čudo, budući da se na njoj mogu naći svakojake mudrosti, zanimljivosti, ali i velik broj gluposti, provala i ludosti koje stanu u 140 znakova. Stranicu vodi nekoliko anonimaca od 23 do 29 godina starosti iz Srbije, koji su za portal Srednja.hr otkrili odakle ideja o ovakvoj stranici i kako ona zapravo funkcionira.

Mudrosti, provale i gluposti u 140 znakova: 'Mudrolije   s Twittera' svakim danom sve popularnije

Nekoliko anonimnih osoba iz Srbije vodi trenutno jednu od jačih duhovitih Facebook stranica na Balkanu, 'Mudrolije sa Twittera'. Grupu je dosad 'lajkalo' čak 16 tisuća korisnika Facebooka, a svakim danom ona dobiva sve više fanova. U razgovoru s osnivačem 'Mudrolija' otkrili smo otkud ideja, koji su razlozi osnivanja stranice, ali i koja misija zapravo stoji iza svega toga.

Misija je promovirati humor i domišljatost 'običnih' ljudi

Stranicu u ovom trenutku vodi nekoliko osoba iz Srbije, starih od 23 do 29 godina, a nikome od njih rad na internetu nije u opisu posla, no svakako jest mjesto gdje provode dosta slobodnog vremena. Društvene mreže su mjesta na kojima se najviše troši vrijeme, a osnivači 'Mudrolija' preferiraju Facebook i Twitter, a zbog potonjeg su i došli na ideju osnivanja spomenute Facebook stranice.

Stranica je napravljena iz više razloga, a jedan od njih je približavanje društvene mreže Twitter svim onima ljudima koji koriste samo Facebook jer im Twitter djeluje čudan, nerazumljiv i bez konkretne svrhe. Misija stranice jest promovirati humor i domišljatost 'običnih ljudi', a takvih ljudi na Twitteru zaista ima dosta. Samim time dolazi do promocije te mreže kao druge najpopularnije mreže na ovim prostorima, pa i u svijetu.

'Na Facebooku smo zatrpani istim statusima i citatima'

- Svi smo prečesto na Facebooku i previše smo zatrpani istim statusima, a za većinu ljudi se Facebook svodi na bjesomučno citiranje pisaca, znanstvenika i ostalih, iako takvi citati nemaju nikakvu realnu vrijednost. Treba uzeti u obzir i da su se neki ljudi s Twittera, uvjetno rečeno, 'proslavili' svojim tvitovima na Facebooku. Točnije, njhovim 'printscreenanjem' i postavljanjem u obliku objave na Facebooku, objasnio je osnivač stranice.

Radi se zapravo o trudu da se na Facebooku istaknu obični pojedinci koji misle svojom glavom i produciraju vlastite duhovite misli, mudrosti i slično, umjesto da kopiraju tuđe. - Ono što smo željeli jest upravo to da se pojedinci istaknu. Možda je najbolja vodilja promoviranje zdravog humora, bez tabua, bez cenzure. Ovo je zapravo pokazatelj kako ljudi razmišljaju, jer poznato je da korisnici na Twitteru iznose mnogo osobnije stavove i stvari iz privatnog života koje na Facebooku nikada nije iznijeli olako, rekao je jedan od voditelja stranice.

Kako kažu, ideja je nastala u djeliću sekunde, od naziva stranice pa do svega ostalog. Primijetili su kako nekoliko ljudi na Facebooku objavljuje svoje 'tweetove' i to ih čini popularnima i zabavnima. Princip je jednostavan - svaki 'tweet' za koji vjeruju da će biti zanimljiv, smiješan, poučan ili zabavan, 'printscreen-aju' i objavljuju na Facebooku. O tome čiji će 'tweet' biti objavljen pažljivo se razmišlja, vodi se računa o tome da se ne forsiraju određene osobe, kao i da sadržaj bude kvalitetan, da se kroz razne 'tweetove' dotaknu različite teme i slično.

Popularnost strelovito raste

Popularnost stranice brzo je porasla, a shodno tome i broj zahtjeva da se nečiji 'tweet' objavi, stoga tu ponekad dolazi do problema. - Pri samom početku rada stranice bilo je dosta negodovanja od ljudi s Twittera, iz različitih razloga. Međutim, kako je stranica rasla, dobivali smo sve više pohvala i slobodno mogu reći da su one stizale od 'običnih' ljudi, kao i od ljudi koji su, barem u Srbiji, vrhunski stručnjaci u vidu poslovanja na internetu. Sve su više rasle simpatije prema našoj stranici kao i želje velikog broja ljudi da se baš njihov 'tweet' objavi. Interna šala tviteraša postala je da ta nisi poznat dok ne 'završiš' na 'Mudrolijama'. Feedback je i više nego sjajan, kaže osnivač popularne stranice.

Bez ikakve spozorirane reklame, bez plaćenog marketinga ili ičeg sličnog, stranica u ovom trenutku ima preko 16 tisuća fanova, a broj ljudi koji 'priča' o Mudrolijama još je i veći. Svaka objava, odnosno 'slikani' 'tweet' ima veliki broj lakova i dijeljenja, stoga osnivači smatraju kako će u vrlo kratkom periodu ova stranica biti jedna od najpopularnijih na 'balkanskom Facebooku'.

Samo prijavljeni korisnici mogu ostavljati komentare.

Prijava | Registracija