Slagalica 2014: Dizajniraj novi HTC telefon

Utemeljen 1997. HTC je izgradio reputaciju kao dizajner i proizvođač mnogih najpopularnijih OEM mobilnih uređaja na tržištu za druge tvrtke.

Zalažemo se za stvaranje prilagođenog korisničkog doživljaja i vjerujemo da svaki mobilni uređaj mora odgovarati vlasniku, a ne obrnuto. Naši proizvodi nisu samo rezultat fokus grupa, nego i promatranja i poštivanja izbora pojedinaca o načinu interakcije s tehnologijom. Naši korisnici vode poslovanje tvrtke HTC i upravo je to ono što određuje tvrtku.

Usmjerenost na dizajn proizvoda i izvedbu, izdržljivost, umješnost te intuitivne alate i sučelja osigurava ugodan doživljaj u lijepom, minimalističkom paketu. Znamo da našim korisnicima mobilni uređaj nije samo pametan telefon nego i audio-vizualni sustav za zabavu, centar za komunikaciju i važan alat za osobno izražavanje.
Usmjerenost na dizajn proizvoda i izvedbu, izdržljivost, umješnost te intuitivne alate i sučelja osigurava ugodan doživljaj u lijepom, minimalističkom paketu.
HTC je osmislio razna inovativna tehnološka rješenja koja obuhvaćaju izvanredan fotoaparat, fotoaparate koji su u rangu s vodećim modelima amaterskih fotoaparata i HD videozapis koji zaslone mobilnih uređaja pretvara u intimne, vrhunske kinematografe. Izvorni nam je zvuk prioritet — integriramo tehnološko rješenje BoomSound audio rješenje jer je kvaliteta zvuka jednako važna kao i glazba koju slušate. Znamo da našim korisnicima mobilni uređaj nije samo pametan telefon nego i audio-vizualni sustav za zabavu, centar za komunikaciju i važan alat za osobno izražavanje.

Dizajnirati novi HTC One Family mobitel u obliku vanjskog dizajna i postavki telefona.
Osmisliti naziv novog modela.

Dizajnirati novi HTC One Family mobitel u obliku vanjskog dizajna i postavki telefona.
Osmisliti naziv novog modela.

Internetske tehnologije djeci i mladima omogućavaju jedinstvene mogućnosti, jer im osiguravaju pristup znanju te im pružaju mogućnost digitalnog učenja.
Mladi predstavljaju vodeću populaciju korisnika mobilnih uređaja, a obrasci njihove upotrebe tehnologije često odražavaju buduće promjene odrasle populacije.
Upotreba pametnih telefona među tinejdžerima ubrzano raste, kao i njihovo povezivanje sa internetom putem mobilnih telefona, s obzirom na to da sada svaki četvrti tinejdžer koristi internet gotovo isključivo preko mobilnog telefona.
Upravo zbog toga što smo bezuvjetno posvećeni poboljšanju personalizirane komunikacije, korisnik nam je na prvom mjestu u svakoj fazi inovacije.

Postojeći modeli HTC telefona:

HTC ONE:
Uz elegantno aluminijsko kućište, početni zaslon na koji se strujanjem uživo prenosi vaš omiljeni sadržaj, galeriju fotografija u koju je udahnut život i dvostruke prednje stereozvučnike, HTC One u potpunosti će promijeniti vaša očekivanja vezana uz pametne telefone.

HTC ONE MAX:
Maksimizirajte sve. Snažan zaslon i pojačani zvučnici za upečatljive filmove. Fotoaparat koji vrvi značajkama budi u vama umjetnički osjećaj za fotografiju, a objave na početnom zaslonu povezuju vas s vijestima u stvarnom vremenu. Sve to napaja naša najveća baterija koja će udovoljiti i najzahtjevnijem korisniku. Predstavljanje uređaja HTC One max: veći zaslon, veći fotoaparat, veće sve.

HTC ONE MINI:
Dobre stvari dolaze u malim pakiranjima. Iako je opremljen nagrađivanim značajkama i dizajnom preuzetim s veće verzije, HTC One mini ima kompaktni zaslon promjera 4,3” i tanji je. Dvostruki prednji stereozvučnici, početni zaslon koji se automatski ažurira i fotoaparat za snimanje u uvjetima slabog osvjetljenja kriju se u vrhunskom dizajnu u potpunosti izrađenom od metala i kompaktnijem nego ikad prije. 

Više korisnih primjera na http://www.htc.com/hr/

Za fotogaleriju modela pogledati kategoriju ‘Fotogalerija savjeta za rješenje’

Slagalica – Složi svoje rješenje je jedini business plan contest za srednjoškolce u Hrvatskoj u organizaciji portala Srednja.hr. Riječ je o Case Study natjecanju isključivo namijenjenom za
hrvatske srednjoškolce te je prvi ovakav natječaj koji za cilj ima
spojiti tvrtke i kreativne mlade ljude. Zlatni partner projekta je INA
d.d.
, a srebrni Hypo Banka. Partneri projekta su Zagrebačka škola ekonomije i menagementa, HTC Hrvatska i Hrvatski akademski sportski savez.

Odgovori