Twitter profil Sveučilišta u Zagrebu kao da ima temperaturu: Objavili niz čudnih postova pa ih obrisali

Sveučilište u Zagrebu u subotu je ponovno postalo glavna tema na hrvatskom  Twitteru. Korisnike te društvene mreže, naime, zamolili su da ih ne označuju u ‘irelevantnim prepiskama’. Nakon što su se tviteraši krenuli šaliti s tom objavom, Sveučilište je citiralo Wikipedijinu definiciju gerilskog marketinga, no objave su kasnije uklonili.

Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu foto:Ivan Klindić|www.ivanklindic.info

‘Molimo korisnike da ne označuju @SveucilisteZG u irelevantim prepiskama ili prilikom obračuvavanja s neistomišljenicima koji su na razne načine povezani s institucijom. Postoje službeni kanali komunikacije. Unaprijed hvala na razumijevanju i suradnji. #UniZg #mojesveuciliste.’

Tako je glasila objava Sveučilišta u Zagrebu, koja će poslije biti izbrisana.

Naime, nakon što je Sveučilište tviteraše zamolilo da ih ne označuju u ‘irelevantnim prepiskama’, tviteraši su krenuli sa šalama. No tražili su i pojašnjenje.

Sveučilištu su tada također krenulo sa šalama (korisnicima je odgovaralo s ‘Haha’ i sličnim porukama).

Na kraju su pojasnili kako je njihova objava zapravo gerilski marketing.

– Gerilski marketing (eng. guerrilla marketing, poznat i kao gerila-marketing) oblik je marketinške strategije koja minimalnim ulaganjima i nekonvencionalnim metodama oglašavanja nastoji ostvariti maksimalan učinak. (izvor: Wikipedija) Hvala svima na angažmanu!, napisali su u twittu koji je također izbrisan.

Uslijedila je rasprava o tome zašto jedno sveučilište uopće citira Wikipediju, a ne neki bolji izvor.

No sve objave Sveučilišta ubrzo su izbrisane.

Zašto su odustali od taktike koju su predstavili kao gerilski marketing, pitali smo Sveučilište u Zagrebu, no njihov odgovor još nismo dobili.

Za to vrijeme, šale na račun Sveučilišta su se nastavile. Tviteraši sada tagiraju Sveučilište u namjerno irelevantnim objavama, primjerice pozivima na kolače i čaj.

Odgovori