Pretraga

Korištenje društvenih medija kod odabira fakulteta

A- A+

Odabir sveučilišta i fakulteta koji ćete pohađati nakon završetka srednje škole može se činiti obeshrabrujuć, ali uz društvene medije na vašoj strani, taj proces može biti puno manje stresan. Iako vam je na početku možda jedino bitno da upišete kakav god fakultet koji vas primi, jednako je važno da pronađete insitituciju koja vam najbolje odgovara i koja će vam pomoći da razvijete svoje vještine u pravim područjima. Društveni mediji mogu vam zaista pomoći pri odabiru idealnog fakulteta.

Odabir idealnog fakulteta više je nego ozbiljan i težak zadatak, budući da o njemu većinom ovisi vaš profesionalni život. Kako biste što lakše donijeli odluku, budite svjesni da vam u tome danas mogu pomoći i društvene mreže. Top Universities donosi savjete o tome kako ih koristiti da bi vam pomogle izabrati fakultet baš za vas.

Izdvojeni članak

LinkedIn za studente: Važnost profesionalne online prisutnosti

Povežite se s fakultetima online

Zahvaljujući ‘boomu’ socijalnih medija u zadnjem desetljeću, postalo je normalno da akademske institucije imaju službene Facebook i Twitter profile. Sada je lakše dobiti sve informacije koje vas zanimaju, jer postoji velik pritisak na fakultete da automatski odgovore na pitanja svojih potencijalnih studenata. To je za vas vrlo dobra vijest, budući da možete na brz i efikasan način komunicirati sa sveučilištima i fakultetima, ali i promatrati sadržaj koji objavljuju. Na taj način možete vidjeti koje su vam sve opcije, te ‘osjetiti’ kako institucije ‘diše’. Neka sveučilišta su prisutna i na Twitteru, a imaju i specifične račune za svaki odjel. Samo trebate malo ‘pročačkati’ po internetu.

Istražujte sveučilišne LinkedIn stranice

Prošli je mjesec LinkedIn najavio novu mogućnost- ‘University Pages feature’, veliku prekretnicu u vezi između socijalnih medija i zadatka odabira fakulteta. Iako je ovaj servis tek na svojim samim počecima, ne sumnjamo da će fakulteti dobro iskoristiti ovu mogućnost kako bi potencijalni studenti lakše komunicirali sa fakultetima. Stranica svakog fakulteta sadržava kontakt informacije, statistike o tome gdje su se sve diplomci zaposlili, i listu sadašnjih i bivših zaposlenika sveučilišta i fakulteta, povezanih sa njihovim LinkedIn profilima.

Izdvojeni članak

Srednjoškolski LinkedIn: Do posla u nekoliko jednostavnih koraka

Moć ‘hashtagova’ (#)

Za osobniji uvid u faktore koje uzimate u obzir kada odabirete fakultet, možete iskoristiti ‘hastagove’. Pokušajte tražiti relevantne ‘hashtagove’ koristeći društvene medije poput Faceboooka, Twittera, Instagrama, Vinea i drugih. Brza pretraga na Instagramu za primjerice ‘#HarvardUniversity’ donosi više od 3800 fotografija, koje pružaju autentično studentsko iskustvo. Ovo je također dobar način da osjetite što se točno događa na određenom fakultetu.