Pretraga

Zagrebačke studentice odnijele pobjedu na jednom od najvećih regionalnih studentskih natjecanja

A- A+

Tim studentica s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu pod nazivom Meeting pobjednik je regionalnog finala jednog od najvećih studentskih natjecanja L’Oréal Brandstorm 2021. Ovogodišnji zadatak bio je osmisliti najbolje iskustvo kupovine kozmetičkih proizvoda kroz zabavu, a Ena Bogut, Petra Turković i Lucija Turković ponudile su najinovativnije rješenje.

Pobjednički tim Meeting, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Pobjednički tim Meeting, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Foto: PR Millenium promocija

Ova ih je pobjeda kao predstavnice regije plasirala na internacionalno polufinale gdje će žiri odabrati deset timova za završnicu svjetskog Brandstorm natjecanja, koje će se održati u Parizu u lipnju ove godine.

Sudjelovalo još pet naših timova

Osim pobjedničkog tima, svoje ideje predstavilo je još pet timova iz Hrvatske i četiri tima iz Srbije – tim Aureolus s Ekonomskog fakulteta i FER-a Sveučilišta u Zagrebu, tim L’Oréal Fishes s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, timovi L’Oréal Revolution, Simple workers i L’Oréal team s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci te timovi Rouge Wave, Lost in Paris, L’Original i CreativeWhisperers s Fakulteta organizacionih nauka Sveučilišta u Beogradu.

O pobjednicima je odlučivao stručni žiri L’Oreala Adria Balkan, i to Vanja Panayotova, generalna direktorica L’Oreala za Rumunjsku i Adria-Balkan, Milena Shipkovenska, direktorica ljudskih potencijala, Maja Uzelac, direktorica za digitalni marketing, Irena Šarić Dombaj, direktorica korporativnih komunikacija, Ana Zorica Ahlin, HR menadžerica za Selektivne divizije, Ines Oštrić, voditeljica zapošljavanja i Maja Hunjak Stula, stručnjakinja za zapošljavanje. Kriteriji prema kojima su članovi žirija birali najbolje ideje i prezentacije uključuju inovativnost, korisnost, primjenjivost i mogućnost modifikacije.

– Presretni smo da je naša ideja prepoznata u ovom natjecanju namijenjenom mladima i poticanju njihove kreativnosti i poduzetništva. Ovo priznanje predstavlja čast i nagradu za trud koji smo uložili u proteklom periodu kako bismo što bolje razradili i predočili našu ideju članovima žirija. Iznimno se veselimo daljnjem plasmanu u internacionalno polufinale. Ovaj projekt nam je, a vjerujem i ostalim sudionicima natjecanja, veliki poticaj da nastavimo biti kreativni i razvijati svoje ideje, poručila je Ena Bogut iz pobjedničkog tima Meeting.

Najveći svjetski startup kampus za finale

Pobjednički tim sa svjetskog finala koje će se održati u lipnju osvojit će glavnu nagradu L’Oréal Intrapreneurship Award te u najvećem svjetskom startup kampusu – Station F – u Parizu razvijati svoju ideju i projekt. Uz to, na raspolaganju će im biti digitalni stručnjaci i vanjski suradnici L’Oréala, uključujući i tim Modifacea, globalnog lidera u AR-u i AI-u u industriji ljepote, kako bi im pružili smjernice i podršku pri realizaciji projekta.

Podsjetimo, prošlogodišnje izdanje Brandstorma okupilo je gotovo 50-000 sudionika iz 65 zemalja svijeta, a čak 99,5% sudionika izjavilo je da bi svima preporučili sudjelovanje na ovom natjecanju. U posljednjih nekoliko godina, Brandstorm je od marketinškog natjecanja prerastao u svojevrstan izazov u okviru tehnološke industrije, što ujedno odražava i ambiciju L’Oréala da postane BeautyTech kompanija.


BRANDSTORM

Osmišljen prije 29 godina, L’Oréalov Brandstorm izrastao je u jedno od najvećih svjetskih inovacijskih natjecanja za studente te okuplja sudionike iz 65 zemalja. Na natjecanje se mogu prijaviti studenti iz svih zemalja neovisno o studijskom smjeru. Natjecanje okuplja preko 48 000 sudionika svake godine, u skupinama po tri studenta preddiplomskog studija iz iste ili različitih škola / sveučilišta. Studenti imaju nekoliko mjeseci za osmisliti i realizirati koncept