Pretraga

Kako ponoviti za test? Pogledajte primjer ponavljanja za 3. razred srednje

A- A+

Učenje, i u konačnici, ponavljanje za ispite sastavni su dio školovanja. I dok netko pronađe svoj stil učenja vrlo brzo, drugi nemaju jasnu strukturu učenja već šaraju između različitih strategija. A jeste li probali učiti postavljajući pitanja? Donosimo pitanja iz gradiva 3. razreda srednje škole, a vas pozivamo da postavljate pitanja za vaš sljedeći test!

kvizovi.srednja.hr

Ulogiraj se u sustav i kreni učiti na novi način!

Ponavljanje je majka znanja – izreka je koju ste vjerojatno čuli nebrojeno puta. Možda ste se na prvu složili s njom, a možda ste to shvatili tek kad ste doista ponovili neko gradivo toliko puta da ste doista i naučili i razvalili ispit!

Naravno, ovo se ne odnosi na puko čitanje istog gradiva 10 puta s nadom da će jednom ući u glavu. Kada se govori o ponavljanju, misli se na koncentrirano i aktivno razmišljanje o onome što je predmet učenja, a kontinuirano ponavljanje takvog ponašanja dovodi do pamćenja novih stvari.

Zašto ne biste pokušali učiti kroz postavljanje pitanja? Naime, dok postavljate pitanja događa se to da nekoliko puta razmišljate o nekom dijelu gradiva i to iz različitih perspektiva. Recimo da želite zapamtiti činjenicu da je prvi ban pučanin bio pjesnik Ivan Mažuranić.

Prvo ćete tu informaciju dobiti od profesora ili pročitati u knjizi. Možda ćete je zapamtiti, a možda će vam u moru drugih informacija koje pripremate za ispit odlepršati. Zato možete postaviti pitanje o tome u sustav kvizovi.srednja.hr i tako, osim sebi, to pitanje postaviti i cijeloj generaciji učenika.

Dok ćete postavljati to pitanje morat ćete označiti točan odgovor, što je u ovom slučaju – Ivan Mažuranić. No, morat ćete postaviti i tri netočna odgovora, što će pred vas postaviti malu prepreku. Ne želite da pitanje bude toliko jednostavno i postaviti očito netočne odgovore, zar ne? Sigurno ćete htjet ostaviti prostor za razmišljanje, pa u netočne odgovore uključiti i druge književnike i sudionike Ilirskog pokreta.

Na primjer, u druge odgovore možete staviti Ljudevita Gaja, koji je bio glavni ideolog Ilirskog pokreta. Zatim, možete staviti Stanka Vraza koji je bio prvi hrvatski profesionalni književnik, te Dimitrija Demetera, koji je bio jedan od utemeljitelja Hrvatskog narodnog kazališta.

Sad kad ste dobro promislili o svim ostalim odgovorima, naučili ste dodatne informacije o Hrvatskom narodnom preporodu te zapamtili tko je bio prvi hrvatski ban pučanin!


Prilikom dodavanja pitanja u sustav kvizovi.srednja.hr odabirete temu i podtemu. Gore navedeno pitanje nalazi se u temi 3. razred srednje, a u podtemi Hrvatski jezik – Hrvatski romantizam. Kako biste što više olakšali drugim korisnicima da pronađu vaša pitanja i ponove za test iz točnog gradiva, dodajte svoja pitanja u teme po razredima te u pripadajućim podtemama. Ako ne postoji podtema za gradivo koje radite, možete i sami postaviti podtemu. Vrlo je jednostavno!

Osim što odabirete temu i podtemu, možete sami odrediti težinu pitanja. Sustav će zatim izračunavati novu težinu pitanja, ovisno o odgovorima koje će korisnici davati. Pitanja mogu imati težinu od 1 do 10, stoga dobro promislite koliko je teško vaše pitanje!

Osim iz Hrvatskog, u sustavu trenutno možete pronaći u temi 3. razred i podtemu Povijest – Hrvatska u 18. stoljeću.


Ako se niste ulogirali u sustav, to možete učiniti jednostavno povezujući svoje postojeće profile na Facebooku, Googlu ili svoj AAI identitet. Svaki korisnik ima svoj profil, gdje možete mijenjati profilnu sliku i svoj kratki opis. Na tom profilu će drugi korisnici moći vidjeti koja ste pitanja postavili, a ukoliko ste odlučili imati javni profil, moći će vidjeti i kakve ocjene imate iz tema i podtema na čija ste pitanja do sad odgovarali!

U sustavu možete pronaći i pitanje iz gradiva Građa računala za školski program Tehničar za računala!

Od gradiva iz 3. razreda srednje škole možete odgovarati i na pitanja iz Kemije.


Kao i na pitanja iz Biologije.


Sva ostala pitanja i gradiva koja nedostaju, dodajte i vi sami! I učinite ponavljanje gradiva zabavnim, kako za sebe, tako i za cijelu generaciju učenika!