Mladi zagrebački par osmislio traperice koje žene obožavaju

Ako ste se ikada našli u situaciji da u trgovini satima isprobavate traperice i nakon čitavog dana provedenog trgovačkom centru odlazite kući umorni i praznih ruku, ovo će vas svakako zanimati. Gotovo da i ne postoji osoba kojoj se ovo barem jednom nije dogodilo, a upravo je taj scenarij bio polazna ideja mladog para koji je osmislio svoju marku traperica koja nastaje u Hrvatskoj.

Facebook

Gotovo se svima barem jednom dogodila situacija u kojoj bezuspješno tragaju za savršenim parom hlača – zato je mladi par pokrenuo vlastiti posao izrade traperica. Pomalo frustrirajuće iskustvo pretvorilo se u ideju, a kasnije je krenula i realizacija, odnosno rodila se marka Čehla, koja nastaje u domaćoj proizvodnji.

Studenti TTF-a osnovali prvu studentsku zadrugu Fabric8 co-op u Hrvatskoj

Vlastito iskustvo neuspješne potrage za trapericama i isprobavanja brojnih neodgovarajućih modela bila je početak ove modne priče. 

– Moja zaručnica voli nositi traperice, a u isto vrijeme ne voli kupovati traperice iz razloga što joj je bilo uvijek teško naći one koje bi joj odgovarale. U jednom razgovoru oko upravo te teme sam odlučio konstruirati traperice koje bi odgovarale ženama čija građa nije toliko skladna. Tako su nastale ‘jabuka i kruška traperice’ koje se razlikuju po kroju onako kako se ta dva različita tipa tijela razlikuju, kaže Matija Cerovečki, vlasnik Čehla brenda. 

Kako su traperice ovog brenda namijenjene različitim tipovima građa i tijela,
modeli prema kojima su nastali bili su iz prve ruke. 

– Jedan model je bila moja zaručnica, drugi model obiteljska prijateljica. U procesu konstruiranja hlača pronašli smo još žena koje su odgovarale pojedinoj građi tijela kako bi vidjeli uklapaju li se naše traperice u njihove želje, prisjeća se Matija. Prijedloge za nove modele traperica primaju i od korisnika, a trenutno rade na kroju za muškarce koji imaju jače noge, bilo genetski, bilo kao rezultat bavljenja određenim sportom.

Modna marka poduzetnog studenta uskoro se širi i na inozemno tržište

No, čitava priča o proizvodnji traperica nije nova, ona traje već dva desetljeća i obiteljski je posao. 


Moj otac je pokrenuo davno obrt i proizvodio traperice, a i ostale odjevne predmete isključivo za veleprodaju. Prije nekoliko godina sam ja preuzeo obrt te unio i ove male promjene u obliku Čehla traperica, komentira Matija. 

Širenje poslovanje u planu, i traju pregovori s buticima gdje bi se Čehla traperice prodavale
kako bi ih kupci mogli vidjeti i probati. 

– O vlastitoj trgovini ćemo možda nekoj daljoj budućnosti razmišljati. Poslovna želja je da što više kupaca primijeti kvalitetu našeg proizvoda te da isti bude dostupan za probu u Hrvatskoj i van nje, kaže Matija. 

Probijanje na strano tržište ide malim koracima, a ovaj kako Matija kaže, jednostavan, kvalitetan i bezvremenski brend nema posebnu ciljanu skupinu – namijenjen je svima onima kojima se sviđa.

Odgovori