Dosta vam je pekare? Donosimo šest prijedloga što pripremiti za veliki odmor

Veliki odmor u školama traje po 15 ili 20 minuta, a većina će učenika za to vrijeme pojuriti prema obližnjoj pekari. Ako vam je dosadilo čekati u redu za blagajnom ili svakoga dana jesti isto jelo, dobro ste kliknuli jer donosimo čak šest ideja za jela koja si sami možete pripremiti za veliki odmor.

Foto: srednja.hr

I ne brinite, sva ova jela nisu komplicirana za pripremu čak niti ako ste u kuhinji početnik. Uz to, na namirnice nećete potrošiti previše novca.

Brze tortilje

Tortilje su relativno brz obrok za pripremu, a s obzirom na to da se mogu puniti raznim dodacima, lako su prilagodljive i različitim ukusima. Za pripremu fajita tortilja koje predlažemo kao obrok za veliki odmor potrebno vam je: 200 g pilećih prsa, jedna veća paprika, jedna manja glavica luka, dvije tortilje i začin fajitas.

Uputa za pripremu: Piletinu izrežite na trakice i pržite na malo ulja oko pet minuta. U međuvremenu nasjeckajte povrće i dodajte piletini te pirjajte sve još 10-ak minuta. Na kraju začinite začinom fajitas i kada je sve gotovo, zagrijane tortilje nadjenite dobivenom smjesom, a u tortilju možete dodati i svježu salatu.

Salata s tjesteninom od tune

Obroci s tjesteninom također su brzi i jednostavni za pripremu, a za veliki odmor predlažemo salatu od tune jer se može jesti hladna. Potrebno vam je: 300 g tjestenine, konzerva tune, dva kuhana jaja, tri žlice kukuruza šećerca, mala rajčica, četiri žlice majoneze i pola kiselog vrhnja.

Postupak: Tjesteninu skuhajte i isperite u hladnoj vodi, a potom joj dodajte sve ostale sastojke – tunu, sjeckana kuhana jaja, kukuruz i sjeckanu rajčicu te vrhnje i majonezu. Po želi začinite solju i paprom.

Talijanski sendvič

Ako vam je već dosta običnih sendviča sa šunkom i sirom, na pravom ste mjestu. Za veliki odmor predlažemo vam pripremu naših talijanskih sendviča, za koje vam je potrebno: tamno pecivo sa sjemenkama, dvije žlice pesto umaka, četiri kriške svježe mozzarelle, dvije kriške rajčice i tri šnite pršuta (može i bez za vegetarijansku verziju sendviča).

Postupak: Pecivo prerežite popola pa svaku polovicu premažite pesto umakom. Zatim na donju polovicu redom slažite mozzarellu, pršut te rajčicu.

Za više recepata kliknite ikonu ‘nastavak teksta’.

Odgovori